Jump to content


- - - - -

βοηθεια για μονοφασικο μοτερ με πυκνωτη


  • Please log in to reply
12 απαντήσεις σ' αυτό το θέμα

#11 xrhstosmp

xrhstosmp

    512MB Member


  • Μέλη
  • 588 posts

Δημοσιεύτηκε 10/04/2011 - 06:45




Σε κινητηρα εχουμε u1-u2 και z1-z2.
Το πεμπτο ακρο c... χρησιμοποιηται για την συνδεσμολογια του πυκνωτη μονο?
Η ειναι για καποιο αλλο λογο?

όλοι οι κινητήρες λόγω των πηνίων τους λειτουργούν ΕΠΑΓΩΓΙΚΆ με αποτέλεσμα να να χαλάνε το συνημίτονο Φ του ρεύματος....για αυτό τον λόγω βάζουμε έναν πυκνωτή που λειτουργεί ΧΩΡΗΤΙΚΆ για να αντισταθμίσουμε το κύκλωμα (αλλά μην το παρακάνεις γιατί αν βάλεις μεγάλο πυκνωτή θα κάνεις το κύκλωμα σου από επαγωγικό σε χωρητικό που πάλη χαλάς το συνημίτονο Φ αλλά στην αντίθετη φορά)για να διαλέξεις τον καταληλο πυκνωτή χρειάζεσαι ένα συνημιτομετρο.
αν δεν το συνδέσεις δεν τρέχει τίποτα αλλά όσο να ναι θα τραβάει μεγαλύτερο ρεύμα ο κινητήρας για να κάνει την δουλειά του.
ΠΑΡΑΔΗΓΜΑ:
κινητήρας 1,5KW με πυκνωτή που κάνει το συν Φ 1 θα καταναλώνει 1,5KW
κινητήρας 1,5KW ΧΩΡΙΣ πυκνωτή κάνει το συν Φ 0,50 θα καταναλώνει 3KW (ΓΙΑ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ)
κινητήρας 1,5KW με πυκνωτή μεγαλύτερο από ότι πρέπει κάνει το συν Φ 0,50(αλλά από επαγωγικό το φέρνει στο 1 και το γυρίζει πίσω αλλά χωρητικά αυτή τη φορά) και θα καταναλώνει πάλη 3KW ο κινητήρας (δώρων άδωρων ο πυκνωτής σε αυτή τη περίπτωση)
αλλά ενταξη δεν θα γίνουμε ψιρες να αγοράσουμε συνημητομετρο να βγάζουμε τύπους και ιστορίες αλλά ούτε και γύφτοι απλώς πάρε 3-4 πυκνωτές κούμπωσε την αμπεροτσιμπιδα στη φάση δες το ρεύμα και μετά βάζε τούς πυκνωτές με την σειρά έναν-έναν οποίος σου δείξει μικρότερο ρεύμα αυτόν και άφησε....τούς υπολοίπους πάρε τούς σπίτι θα χρειαστούν κάπου αλλού(άλλο κινητήρα, λάμπες φθορισμού κ.τ.λ) ;)
ΤΟΥΣ ΠΗΚΝΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕ ΣΕ ΜΗ ΟΜΗΚΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΕΣ(δηλαδή χωρίς αντίσταση)


ΣΙΓΟΥΡΑ κάνεις πλακα ετσι δεν ειναι?/???

Edited by xrhstosmp, 10/04/2011 - 06:46.

  • 0
Ηλεκτρολογος εγκαταστατης Α 1ης


#12 Giannis25

Giannis25

    128MB Member


  • Μέλη
  • 75 posts

Δημοσιεύτηκε 02/05/2011 - 12:10


Σε κινητηρα εχουμε u1-u2 και z1-z2.
Το πεμπτο ακρο c... χρησιμοποιηται για την συνδεσμολογια του πυκνωτη μονο?
Η ειναι για καποιο αλλο λογο?

όλοι οι κινητήρες λόγω των πηνίων τους λειτουργούν ΕΠΑΓΩΓΙΚΆ με αποτέλεσμα να να χαλάνε το συνημίτονο Φ του ρεύματος....για αυτό τον λόγω βάζουμε έναν πυκνωτή που λειτουργεί ΧΩΡΗΤΙΚΆ για να αντισταθμίσουμε το κύκλωμα (αλλά μην το παρακάνεις γιατί αν βάλεις μεγάλο πυκνωτή θα κάνεις το κύκλωμα σου από επαγωγικό σε χωρητικό που πάλη χαλάς το συνημίτονο Φ αλλά στην αντίθετη φορά)για να διαλέξεις τον καταληλο πυκνωτή χρειάζεσαι ένα συνημιτομετρο.
αν δεν το συνδέσεις δεν τρέχει τίποτα αλλά όσο να ναι θα τραβάει μεγαλύτερο ρεύμα ο κινητήρας για να κάνει την δουλειά του.
ΠΑΡΑΔΗΓΜΑ:
κινητήρας 1,5KW με πυκνωτή που κάνει το συν Φ 1 θα καταναλώνει 1,5KW
κινητήρας 1,5KW ΧΩΡΙΣ πυκνωτή κάνει το συν Φ 0,50 θα καταναλώνει 3KW (ΓΙΑ ΤΗΝ ΊΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΆ)
κινητήρας 1,5KW με πυκνωτή μεγαλύτερο από ότι πρέπει κάνει το συν Φ 0,50(αλλά από επαγωγικό το φέρνει στο 1 και το γυρίζει πίσω αλλά χωρητικά αυτή τη φορά) και θα καταναλώνει πάλη 3KW ο κινητήρας (δώρων άδωρων ο πυκνωτής σε αυτή τη περίπτωση)
αλλά ενταξη δεν θα γίνουμε ψιρες να αγοράσουμε συνημητομετρο να βγάζουμε τύπους και ιστορίες αλλά ούτε και γύφτοι απλώς πάρε 3-4 πυκνωτές κούμπωσε την αμπεροτσιμπιδα στη φάση δες το ρεύμα και μετά βάζε τούς πυκνωτές με την σειρά έναν-έναν οποίος σου δείξει μικρότερο ρεύμα αυτόν και άφησε....τούς υπολοίπους πάρε τούς σπίτι θα χρειαστούν κάπου αλλού(άλλο κινητήρα, λάμπες φθορισμού κ.τ.λ) ;)
ΤΟΥΣ ΠΗΚΝΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕ ΣΕ ΜΗ ΟΜΗΚΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΟΤΕΣ(δηλαδή χωρίς αντίσταση)

τι σχέση έχει η απάντηση με την ερώτηση που έκανε ο loufer? δεν κατάλαβα
  • 0




0 χρήστες διαβάζουν αυτό το θέμα

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 κρυφά μέλη